تکنولوژی
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین

 

 

اپل و سامسونگ از سال گذشته جنگی را برای تولید تلفن همراه مچی آغاز کرده اند اما تا به امروز هیچ نمونه ای از آن ارائه نکرده اند. در این میان شرکت های کوچک نیز بیکار نیستند و طرح های جالبی را ارائه می دهند.

 

به گزارش نکته نیوز  نزدیک به یک سال است که شایعات بسیاری در مورد تلفن های همراه اینده بیان میشود. بسیاری از تولید کننده های بزرگ فناوری به دنبال آن هستند تا تلفن های همراه مچی را وارد بازار کنند.

 

یک گروه فناوری به نام “اموپلاس” در این میان طرح بسیار جالبی از تلفن های اینده را ارائه کرده است که توانایی رقابت با بزرگان این عرصه را دارد. این تلفن که به طرح های نهایی رسیده یک تلفن همراه مچی است.

 

این تلفن همراه “اسمایل”،”Smile” نام گذاری شده است و دارای هوش مصنوعی بالایی است به طوری که نمونه آن در دستگاه دیگری دیده نمی شود. این تلفن همراه می تواند حالت روحی صاحبش را متوجه شود و شرایط را با توجه به حال روحی او تنظیم کتد.

 

این تلفن همچنین می تواند به عنوان یک دستیار مجازی برای افراد باشد چرا که تنها به صورت صوتی دستورات را گرفته و کارهای شما را انجام میدهد. هوش مصنوعی این تلفن همراه می تواند وضعیت سلامت بدن را چک کرده و در صورت مشاهده مشکل راهنمایی لازم را آماده کند.

 

این تلفن همراه توانایی آن را دارد تا ۷ برابر بیشتر از دیگران مطالب را درک کرده و کنار هم قرار دهد و بخش اطلاعاتی گسترده ای دارد. نکته دیگر در مورد آن این است که شما می توانید سیستم عامل را به ثانیه عوض کنید برای مثال از آندروید به آی او اس یا هر سیستم دیگری قابل تغییر است.

:عکس در ادامه مطلب :

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین

 

  ساعت های پیشرفته مدل روز دنیا



 

   ساعت های پیشرفته مدل روز دنیا


  ساعت های پیشرفته مدل روز دنیا


:ادامه ی عکس ها در ادامه ی مطلب:

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین

برخی از سلاح های جنگی از چنان دامنه اثری برخوردارند که می توان به آنها نام عوض کننده قاعده بازی یا game changer را داد. موشک بالستیک تاکتیکی اسکندر (SS-26 Stone در نامگذاری ناتو) یکی از این سلاح های خیره کننده است که در سال 2006 در روسیه توسعه یافته و در اختیار ارتش این کشور قرار گرفته است.

 

موشک های بالستیک تاکتیکی علیه اهداف متحرک زمینی یا تجمع نیروها و ادوات در جبهه جنگ بکار می‌روند. لیکن متخصصین روسی موشک Iskander-M را بطور خاص برای از بین بردن سیستم های دفاع موشکی طراحی کرده‌اند.

سیستم موشک بالستیک اسکندر 9K720 به دو عدد موشک کوتاه برد مجهز شده که هرکدام می توانند به طرف هدف مجزای شلیک شوند. این سیستم قادر است اهداف متحرک را مورد حمله قرار دهد زیرا مسیر موشک در حین پرواز قابل اصلاح است. این موشک انواع مختلفی سرجنگی از قبیل سرجنگی معمولی، خوشه‌ای، ماده منفجره مرکب سوخت-هوا، سنگرکوب و پالس الکترومغناطیسی حمل می کند. حداقل برد آن 50 کیلومتر و حداکثر برد 400 کیلومتر می‌باشد.

این موشک که بطور خاص برای هدف قراردادن سیستم های دفاع هوایی طراحی شده با سرعت 6 ماخ پرواز کرده و در فاز نهایی حرکت خود مانورهای زیادی انجام داده و اجسام فریب دهنده رادار پرتاب می کند. در برخی حالات می تواند به عنوان جانشین بمباران دقیق بکار رود. آماده سازی آن برای پرتاب تنها 16 دقیقه طول می کشد و موشک دوم به فاصله یک دقیقه از موشک اول قابل پرتاب است.

موشک Iskander-M دارای دقتی بین 5 تا 7  متر است و با هر دو سیستم هدایت اینرسی یا الکترواپتیکی مجهز شده است. در حین پرواز این موشک می تواند از منابع مختلفی اطلاعات تکمیلی دریافت کرده و نسبت به اصلاح مسیر خود اقدام کند. در فاز پایانی حرکت از حسگر الکترواپتیکی برای قفل بر روی هدف استفاده می‌کند.

طبق ادعای مقامات نظامی روسیه در برابر موشک اسکندر هیچ دفاع قابل توجهی در میان تسلیحات غربی وجود ندارد و شکار این موشک تقریبا غیرممکن است. ظاهرا در  جنگ 2008 روسیه از این موشک بر علیه اهدافی در خاک گرجستان استفاده کرده و در یک مورد اصابت یکی از این موشکها باعث نابودی 28 تانک ارتش گرجستان در یک مکان شده است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین

 

 
برای سوار شدن بر این اتوبوس های لوکس و مدرن در هند باید شما ثروتمند باشید اما واقعا در زیبایی و طراحی و رفاه مسافران مشخص هست کمبودی نگذاشتن !

پیشرفته ترین اتوبوس جهان در هند + تصاویر

پیشرفته ترین اتوبوس جهان در هند + تصاویر

پیشرفته ترین اتوبوس جهان در هند + تصاویر

پیشرفته ترین اتوبوس جهان در هند + تصاویر



 
:ادامه عکس در ادامه ی مطلب:        













 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین

 


برترین تلویزیون های هوشمند که در سال 2013 می توان آنان را خرید عبارتند از :

ال ای دی سامسونگ F8000 : پیشرفته ترین تلویزیون حال حاضر بازار را سامسونگ به مشتریان ارائه داده است . این تلویزیون در سه سایز 46 ، 55 و 65 اینچی موجود می باشد و قیمت آن به ترتیب 199 . 2 ، 699 . 2 و 999 . 2 دلار است. 


سامسونگ پلاسما 2013 : تلویزیون پلاسما و هوشمند سامسونگ از سری مدل های F8500 است. وضوع تصویر و کیفیت رنگ این تلویزیون هوشمند تاکنون بدون رقیب بوده است. سایزهای 60 و 64 اینچی آن با قیمت 199 . 3 و 699 . 3 دلار در بازار به فروش می رسد. 


ال جی سه بعدی 60 اینچی : این مدل به دلیل دارا بودن یک کنترل از راه دور استثنایی شهرت زیادی دارد . با کمک این کنترل از راه دور به راحتی می توانید با تمامی خدمات صفحات اینترنتی کار کرده و از آن استفاده کنید . قیمت 299 . 1 دلار .

 
شارپ آکواس : این تلویزیون هوشمند به تمامی برنامه های کاربردی متصل به اینترنت مجهز است . محصول هوشمند شارپ علاوه بر مجهز بودن به سیستم wifi دارای یک مرورگر اینترنتی داخلی نیز هست. قیمت این محصول که سایز آن بین 42 اینچ تا 90 اینچ است 99 . 699 دلار تا 999 . 10 دلار اعلام شده است. 


ویزیو :‌ سری M تلویزیون های ویزیو بدون قاب کناری و بسیار باریک است . در کنار کیفیت بالای تصویر ، تلویزیون های هوشمند ویزیو قابلیت اجرای بسیاری از برنامه های کاربردی اینترنتی را نیز دارند. این محصول بین 32 تا 65 اینچ سایز دارد و قیمت آن 99 . 299 تا 400 . 1 دلار متغیر است.

 
پاناسونیک : تقویم داخلی ، پیش بینی لحظه ای آب و هوا ، حافظه داخلی برای ذخیره سازی فیلم و عکس ، برنامه های کاربردی و ... از جمله امکانات مفید و محبوب تلویزیون های هوشمند پاناسونیک است. محصول 50 اینچی آن 149 . 1 دلار قیمت دارد. 


ویزیو 1080P Razoo : این ال ای دی 70 اینچی بزرگترین تلویزیون هوشمند بازار با برترین کیفیت صدا و تصویر است. قیمت این محصول در حدود 600 . 1 دلار اعلام شده است.

 
سامسونگ UN 85 S9 : این تلویزیون غول پیکر 85 اینچ وسعت دارد و قابلیت نمایش تصویر با پهنای 4 هزار پیکسلی را به نام خود ثبت کرد. آخرین تکنولوژی روز دنیا و جدیدترین نرم افزارهای طراحی شده توسط سامسونگ بر روی این تلویزیون نصب شده است. قیمت 40 هزار دلار.

 

                                                                                                                                                

                                : عکس در ادامه ی مطلب:
 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین


مهر:نمایشگاه اسباب بازی توکیو با تلفیق آی فن و برنامه های اجرایی آن با اسباب بازیهای کودکان اقدام به ارائه اسباب بازیهایی با بالاترین فناوریها و نوآوریها کرده که ویژگیهای اسباب بازیهای قرن بیست و یکم را تشکیل می‌دهند.

 در دهه 90، پیشرفته ترین و فناورانه ترین اسباب بازی کودکان بازیهای گیم یا آتاریهای دستی بود اما با گذشت 30 سال با توجه به شواهد ارائه شده در نمایشگاه اسباب بازی توکیو بهترین اسباب بازی که امروز یک کودک می تواند دریافت کند یک تلفن هوشمند است.

یافتن راهکارهایی برای ادغام آی فن در اسباب بازیهای کودکانه یکی از مهمترین ویژگیهای نمایشگاه اسباب بازی توکیو بود که از دیروز 14 ژوئن (25 خرداد ماه) آغاز شده و تا 17 ژوئن ( 28 خرداد ماه) ادامه دارد.

یک شرکت تولید کننده اسباب بازی با عنوان " بندی" در رشته اسباب بازی نوآورانه برای ارائه یک سگ هوشمند جایزه اول را برنده شد، سگی که تا زمانی که آی فن خود را به آن متصل نکنید همچنان بی هویت باقی می ماند.

حیوانات قرن بیست و یکم: سگ هوشمند رباتی که از آی فن برای بیان احساسات خود استفاده می کند

وقتی آی فن به این اسباب بازی متصل می شود، سگ جان می گیرد و براساس حالتی که برای آن انتخاب می شوند چهره های مختلفی به خود می گیرد.

این سگ هوشمند می تواند عطسه کند، به اطراف حرکت کرده و یا از نرم افزار Siri اپل که با فرمان صوتی فعال می شود استفاده کند. این سگ می تواند شیرین کاری انجام داده و بیش از 100 حالت مختلف دارد.

در این نمایشگاه اسباب بازی سگ هوشمند تنها اسباب بازی نیست که از آی فن استفاده می کند.

براساس گزارش دیلی میل، تاکارا تومی شرکت تولید کننده اسباب بازی ژاپنی نیز نوعی سگ ارائه کرده که می تواند بخواند و با حرکات موزون خود کودک را سرگرم کند.

این سگ با عنوان آی سو داگ تعادل خود را هنگام انجام حرکات موزون به خوبی حفظ می کند و می تواند در آینده به عنوان یک حیوان دست آموز در نمایشگاه ویژه حیوانات نیز شرکت کند.

اگر با این تفاسیر تصور می کنید که کودکان با داشتن چنین اسباب بازیهایی به سرعت رشد می کنند، درست حدس زده اید، چرا که تویوتا در این نمایشگاه طرح اولیه از یک اتومبیل را رونمایی کرده که به کودکان کمک می کند رانندگی را یاد بگیرند.

درحالی که این اتومبیل از نظر تکنیکی یک اسباب بازی با یک ساختار ساده به نظر می رسد می تواند حرکت کند، دارای موتور، ترمز و سیستم هدایتی است و حتی صندلی هایی هم برای حضور والدین طراحی شده است.

نمایشگاه اسباب بازی توکیو چهار روزه است و به نظر می رسد که بسیاری از کودکان ژاپنی با دیدن این نمایشگاه فهرست کادوهای روز تولد خود را به روز می کنند.

 

اسباب بازی آی سو داگ، سگ رباتی که می توان راه برود، حرکات موزون انجام دهد، اما تمام این کارها صرفا توسط یک آی فن انجام می شود؛ این سگ 15 سانتیمتری، 400 گرم وزن دارد و صدای انسان را تشخیص می دهد


خرس پشمالوی رباتی که می تواند از طریق آی فن 600 واژه بگوید

برنامه اجرایی هیبرید گریت در مجسمه کوچک در مقابل چشمانتان

 

با رونمایی از طرح اولیه یک اتومبیل الکترونیکی دارای سه صندلی، کودکان می توانند رانندگی را از سن پایین یاد بگیرند

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 12 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
سلام مرسی که به وبلاگ من سر زدید لطفا پس از مشاهده ی مطالب نظر دهید تا مشکلات وبلاگم را بر طرف کنم مرسی